- V INSPIO vás doprovázíme celou objednávkou a informujeme vás o jejím aktuálním stavu. Stav objednávky zjistíte kdykoli na naší stránce – stačí k tomu link, který najdete v emailu hned po vytvoření objednávky.
- Pokud Vám došla poškozená cedulka, pošlete nám prosím dvě fotky: 1. fotografii poškozeného zboží a 2. fotografii štítku na balíku na email info@inspio.cz
- Obratem Vám vyrobíme a odešleme novou cedulku. Poškozenou cedulku nám nezasílejte zpět.
- Pokud Vám došla poškozená textilní samolepka, pošlete nám prosím fotografii poškozeného zboží na email info@inspio.cz
- Pokud během přepravy došlo k pomačkání textilní samolepky, ze zkušenosti víme, že po nalepení se tato samolepka zcela narovná a nebude viditelné žádné poškození.
- Pokud Vám došla poškozená vinylová samolepka, pošlete nám prosím fotografii poškozeného zboží na email info@inspio.cz
- Vinylové samolepky jsou podle ochodních podmínek personalizované zboží. Z tohoto důvodu nelze samolepku vrátit.
- Textilní samolepky nám můžete vrátit na adresu: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501, Slovenská republika. Kvůli identifikaci produktu a objedávky je nutné vyplnit reklamační formulář. Hned po vrácení zboží Vás budeme informovat o dalším postupu.
- Záleží nám na spokojenosti zákazníka, proto nás co nejdříve kontaktuje na email: info@inspio.cz
- Záleží nám na spokojenosti zákazníka, proto nás co nejdříve kontaktuje na email: info@inspio.cz